perjantai 9. maaliskuuta 2012

My Precious osa III

Lisää Fyrinnaeta siis! Tein pienen tilauksen Fyrinnaelle, ja muutaman päivän kuluttua paketti lähti postiin. Viikko postituksen jälkeen luomivärit luiskahtivat postiluukustani, ja minä pääsin taas swatchailemaan. Fyrinnaeta olen hehkuttanut varmaan jo ihan tarpeeksi, joten seuraavaksi kuvia...


Luomivärit luonnonvalossa, sama järjestys kun yllä olevassa kuvassa. Highlighter omassa kuvassaan alempana!
Keinovalossa
Täysikokoinen, täpötäysi purkki Sacredia!
Sisemmällä luomella Aztec Gold, ulkonurkassa Fire Opal

Sacredia en swatchannut koska se löytyy jo aiemmasta postauksesta. Fire Opal ja Aztec Gold olivat niitä värejä, joista mietin heti, että miksi en ole ostanut näitä jo aiemmin!? Ihan mielettömiä värejä ja molemmat koostumukseltaan Fyrinnaen parhaimmistoa. Dragon's Wing myös välitön suosikki, se hohtaa niin kauniisti :)


In The Spotlight, luonnonvalo

Ilmaisnäytteenä tulikin yllätyksenä In The Spotlight Highlighter, eli korostuspuuteri. Aiemmin olen aina saanut luomivärinäytteen. Väri on hieman liian keltainen minulle, mutta pystyn kyllä tätä käyttämään. Luultavasti tulen käyttämään tätä silmän sisänurkassa ja joskus kulmaluulla. Ennestään  minulla oli jo näyte Center Stage korostuspuuterista, joka on selvästi persikkaisempi sävyltään. Minun ihon sävylle Center Stage on sopivampi. En saanut kuvaan näkymään värin hohdetta, mutta sävystä sentään saa jonkinlaisen käsityksen.


Loppuun vielä sellainen info, että Fyrinnae on ymmärrettävästi joutunut nostamaan vähän kansainvälisten toimitustensa postikuluja. Ennen maksimipostikulut olivat 4$ (n. 3e), nyt ne ovat 6,50$ (n. 4,90e). Harmi tietenkin meille asiakkaille, mutta ymmärrän kyllä muutoksen, sillä entiset postikulut eivät kattaneet todellisia kuluja. Mielestäni postikulut ovat edelleen kohtuulliset ja ne ovat selvästi edullisemmat kuin monilla muilla firmoilla. Ja tosiaan pienemmissä tilauksissa postikulutkin ovat pienemmät, edellä mainitut ovat maksimikulut!

Minä lähden viettämään viikonloppua veljeni luo pois kaupungin vilinästä ja seuraava postaus ilmestyy sunnuntai-maanantai akselilla!


Postauksen tuotteet ostettu itse ja mielipiteet niistä omia. En saa mitään hyvitystä tekstin linkkien käytöstä. Tietääkseni Fyrinnae ei testaa eläimillä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti