keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Kesälakka

Oulun sateinen ja harmaa sää häiritsee tällä hetkellä blogiani, sillä kuvaaminen on sään vuoksi melkein mahdotonta. Lisäksi muutama tilaamani tuote jumittaa jossain postissa. Minulla olisi muutama Inglotin tuote odottamassa swatchailua, mutta valo ei vain riitä kuvien ottamiseen. Pikaisena postauksena kuitenkin pari kuvaa ostamastani O.P.I:n kynsilakasta.





Ostin lakan Goalasista kun kävin leikkauttamassa siellä hiukseni. Siellä oli muutamaa O.P.I:n minilakkasävyä myynnissä 3kpl/10e, yksittäin 5e. Minilakat ovat kooltaan 3,75ml. Itseäni miellytti vain tuo yksi sävy, joten ostin pelkästään sen. Sävyn nimeä ei lukenut pohjassa, mutta koodin mukaan se on nimeltään Red Lights Ahead...Where? Olen ihastellut Cajun Shrimp -sävyä sekä blogeissa että livenä Stockmannilla, mutta minä en vain raski käyttää melkein 17 euroa kynsilakkaan. Red Lights Ahead...Where? on saman tyylinen sävy, hieman korallinen punainen, ja koska minikoko riittää minulle oikein hyvin, saa tämä nyt olla minulle Cajun Shrimpin korvaaja.

Laadultaan lakka on oikein hyvä. Kuvassa minulla on vain yksi kerros lakkaa ja jopa minä sain aika tasaista jälkeä aikaan. Lakka myös kuivui nopeasti. Ihana kesäinen kynsilakka ja minipullo riittää minulle oikein hyvin kun harvoin jaksan lakata kynsiäni. Miellyttääkö muita tällaiset värit kynsillä?


 Postauksen tuote ostettu itse ja mielipiteet siitä omia. Valitettavasti O.P.I. on eläimillä testaavan yrityksen omistuksessa eikä siis eläinkokeeton!

4 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. On siinä luonnossa pieni vivahdus koralliin, mutta aika punainen kuitenkin..ja ihana joka tapauksessa :)

      Poista
  2. Ihanan väristä lakkaa! Nyt onkin sitten pakko kysyä, että kenellä sä kävit goalaksessa? Itse olen vaihtamassa kampaajaa ja aika on tuonne varattu.. Kuka niistä on hyvä, uskaltaako mennä kenelle tahansa? :) Sen tiedän et Jonille on hirmuinen jono.
    heidi_

    VastaaPoista
  3. Kävin tällä kertaa Merillä leikkauttamassa. Oon käynyt monta kertaa ja aiemmin on Joni, Mikko ja Outi leikannut, ja aina oon ollut tyytyväinen, eli ainakin noita edellä mainittuja voin suositella. Uskoisin, että Goalasilla kaikki on tosi hyviä, siksi se onkin oma luottopaikka :)

    VastaaPoista